We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Garantie
Artikel bij ontvangst niet in perfecte staat Wanneer een artikel defect is bij ontvangst, dan verzoeken wij u vriendelijk om direct na ontvangst, maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen, een retouraanvraag te starten.
Artikel na enige tijd defect Wanneer een artikel buiten uw schuld om kapot gaat of kapot blijkt te zijn terwijl u dit al langer dan 14 kalenderdagen in uw bezit heeft dan helpen wij u graag zo snel mogelijk. Hiervoor kunt u contact opnemen op mailadres [email protected]
Vervangend exemplaar Wanneer u een artikel heeft geretourneerd, ontvangt u niet automatisch een vervangend exemplaar. Om een vervangend exemplaar te ontvangen dient u een nieuwe bestelling te plaatsen in onze webwinkel.